maandag 11 oktober 2010

Hoihoi lieve blogmensen!
Hier ben ik weer met alweer een kerstkaartje haha!
Ja ik ben er druk mee bezig, tegen de kerst verkoop ik altijd wel kerstkaarten, en aangezien ik nu veel werk heb ik dus ook minder kerstkaarten, dus in de vrije uurtjes zit ik lekker te borduren of te scrappen, dit is weer een borduurkaartje!
De volgende zou denk ik een scrapkaartje zijn, moet ik even kijken!
Maar er komen zeker mee kaarten deze week als vorige week.
Ik ben benieuwd wat jullie van deze kaart vinden.
Liefs Ida

14 opmerkingen:

  1. wat een vrolijk kaartje, prachtig met dat borduurtje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tis weer een mooi borduurtje geworden Ida, wat een geduld heb je.
    Groeten van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel mooi kerstkaartje is dat
    grtz natacha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtig kaartje heb je weer gemaakt ida
    groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi kerstkaartje,prachtig geborduurd.

    Grtjss Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  6. een hele gezellige kaart, mooi geborduurd! Ja werken neemt een hoop tijd he? Vind ik ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. nou dat is een mooie kaart Ida mooi geborduurd ook
    gr arina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterende kaart Ida,lief plaatje,mooi geborduurd zeg.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat heb je dit weer prachtig geborduurd Ida! En ik ben helemaal weg van de randjes met de kleine appeltjes.

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi kaartje Ida! Heel sfeervol!

    Groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Ida,

    Ik vind uw borduurkaartjes altijd zo knap gemaakt!

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen