donderdag 28 oktober 2010

Challenge van 3D Cards Challenge blog!

Goedenmiddag lieve bloggers.
Hier ben ik dan weer, ik weet het ik ben er te lang niet geweest, en ik heb het ook gemist!
Maar ik heb deze week niet stil gezeten, er zijn veel dingen afgekomen.
En ik ga nog even zo door, want er komen nog leuke dingen aan!
Dit kaartje is voor de nieuwe challenge van 3D Cards Challenge blog.
Deze keer is de opdracht Jungle, nou ik vond het een moeilijke opdracht, maar ik heb er toch wat van gemaakt haha! dus mensen die van jungle houden, doe allemaal mee surf naar http://3dcardschallenge.blogspot.com/ en plaats je kaartje!
Ik ben benieuwd wat jullie van mijn kaartje vinden, en ik kom gauw weer terug!

Liefs Ida

13 opmerkingen:

  1. Prachtig borduurwerk heb je weer gemaakt.

    gr.Louise

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weer een hele mooie borduur geworden.
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart heb je geborduurd met dmc?
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtig borduurtje heb je op dit vrolijke kaartje zitten

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. prachtig kaartje mooie kleurtjes
    liefs Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is een heel mooi kaartje

    groetjes Nadia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een hele leuke crolijke kaart, maar is het niet een schaap?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. je bent goed in de opdracht geslaagd is een heel mooi kaartje geworden
    grtz natacha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat enorm mooi geborduurd Ida, erg leuk zo!
    xxDebbie

    BeantwoordenVerwijderen