zondag 25 juli 2010

Karen Doodles Challenge blog United States

Hoihoi lieve blogmensen.
Hier ben ik weer met een kaartje.
Dit kaartje heb ik vanavond gemaakt, de creaties van gisteren en eergisteren laat ik later zien.
Want ik zag bij de challenge blog van Karen Doodles United States Challenge Blog nog een leuke sketch staan.
Dus ik dacht waarom ook niet, ik lekker knutselen, gisteren mijn papier uit gezocht en kleine stukjes papier allemaal in een doos gedaan, en die heb ik nu ook op deze kaart bewerkt, soms is het ook handig als je de kleinste dingen bewaard komt altijd wel weer van pas.
Ik heb er een verjaardags kaart van gemaakt.
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
Denken jullie aan de candy?

9 opmerkingen:

  1. wat een lekker vrolijk kaartje prachtig hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Ida,
    dat is een leuk kaartje!
    Succes met de challenge ;)
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Love the bright and happy colors and the die cuts you used behind Bigsby! Good luck and thanks for joining in on the fun at Karen's Doodles challenge blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk gedaan hoor! Afdrukje blijft lief he

    *Kus Patries*

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een fleurig kaartje heb je weer gemaakt,
    groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schitterend kaartje

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Ida,

    Leuk, zeg! Een hele gezellige kaart!! Die stempel vind ik super leuk en de kleine papiertjes zo bij elkaar werkt heel leuk! Wie wat bewaart, heeft wat!

    Groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen