donderdag 29 juli 2010

2 kaarten voor 2 challenges

Dit bovenste kaartje is voor de challenge bij Create4fun.
Daar was de challenge gebruik bloemen, nou dat is wel gelukt :)
De sketch is door mij zelf bedacht.
Ik heb gekleurd met derwent potloden, wat is dat toch fijn zeg!
Dit kaartje is gemaakt voor de challenge van Friday Sketchers.
Ik vond het een super leuke sketch, dit afdrukje heb ik een keer van iemand gekregen ben even vergeten van wie.
Zal ook wel graag de naam willen weten hihi.
Een lekker vrolijk kerstkaartje.

De challenge voor deze blog heet :
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

Liefs Ida

10 opmerkingen:

  1. Wat een schattige kaartjes Ida!

    gr. Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi ida wat een leuke kaarten heb je gemaakt..
    super meis.
    succes met de challenge
    gr arina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Ida,
    wat een leuke kaartjes!
    Vooral die onderste met dat schattige motivet afdrukje :)
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. twee prachtige vrolijke kaartjes zijn dit

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie kaartjes heb je gemaakt.
    liefs Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaartjes Ida!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaartjes heb je weer gemaakt

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ziet er weer super vrolijk uit allemaal, en die onderste is dexter van motivet groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Such beautiful cards, gorgeous detail and lovely colouring!
    Hugs
    Annika

    BeantwoordenVerwijderen