woensdag 23 december 2009

Laafje.


Hier is weer een kaartje van mij.
Een laafje, met een fles champagne.
Ik dacht van als ik het laafje iets scheef doe, dan lijkt het net ofsof hij moeite moet doen voor die fles.
Ik vind zelf het kaartje erg goed gelukt.
Ik ben eigenlijk heel erg blij met jullie lieve reacties.
Ik ben benieuwd wat jullie hiervan vinden.
Ik denk niet dat dit het laatste kaartje is voor dit jaar.
Morgen is mijn vader jarig, en daarna 2 kerstdagen, natuurlijk heb ik deze 3 dagen wel wat anders te doen.
Maar de hobby aan de kant laten liggen dat gaat niet lukken bij mij haha!

Liefs Ida

5 opmerkingen:

  1. Erg mooi geborduurt en wat leuk dat je de laaf scheef hebt geplakt.. lijkt inderdaad net of hij zo moeite doet! Goed gedaan.. wordt je ook volger van de hobbytijd blog? groetjes en tot op msn.. Marley

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk kaartje zeg...heel grappig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel mooi kaartje heel mooi geborduurt ook
    grtz natacha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is leuk! Gefeliciteerd met je vader en hele fijne kerstdagen!
    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi geborduurd, Ida! Goede kleurkeuze trouwens. ;)
    Knuffels,
    Karen.

    BeantwoordenVerwijderen