zaterdag 12 december 2009

Geen kerstkaarten dit keer :-O





















Hee iedereen!
Dit keer zijn het geen kerstkaarten, terwijl ik er deze week wel 1 heb gemaakt.
Maar die was ik vergeten te scannen, dus die krijgen jullie nog van mij te goed.
Een tijdje geleden liet Anne-Marije haar snelle kaarten zien zo heet dat topic.
En had ze ook een paar sketch bij gemaakt. Nou heb ik een sketch na gemaakt, en de kaart aan de bovenkant die gele kaart, dat is hem geworden! Ik ben benieuwd wat Anne-Marije hiervan vind, maar ik ben ook heel erg benieuwd wat jullie ervan vinden!
Het andere kaartje is voor de wedstrijd bij Annette Creafarm.
Ik ben best wel benieuwd of dit een goed en leuk kaartje is!

Verder heb ik gisteravond een cuttlebug gekocht *jeeej!* en kan ik hem maandag ophalen!
Ik ga zo even 2 kaartjes op de bus doen even snel het huis stofzuigen en dan weer lekker aan de hobby!

Ik wens iedereen een fijn weekend toe.
Liefs Ida

6 opmerkingen:

  1. Hoi Ida,
    Leuke kaartjes heb je gemaakt!
    Sorry dat ik deze dagen niet op internet was, had het ontzettend druk! Ik heb de lijst in iedergeval wel klaar en die zal ik op MSN doorsturen mocht je vanavond online zijn.
    Liefs, marley

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi ida
    wat een super leuke kaartjes heb je gemaakt zeg vind die gele wel erg leuk geworden:D:D hahaha
    en ook via deze weg gefeliciteerd met je cuttlebug;)
    daar ga je zoveel plezier van krijgen;)
    heb m zelf straks 2 jaar en nog alijd plezier ervan;):D
    groetjes chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hey ida
    leuke kaartjes heb je gemaakt
    nog een fijn weekend
    groetjes natacha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben natuurlijk altijd heel nieuwsgierig wie volger van mij geworden is. Dus ik kom ook even bij jou kijken.
    Wat een mooie kaarten maak jij. Borduren op kaarten vind ik helemaal geweldig.
    Groetjes,
    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuke kaarten weer ,super dat je een cuttlebug heb gekocht weet zeker dat je er plezier van heb ,dat heb ik namelijk ook hihi groetjes christa

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is je goed gelukt hoor Ida! Ik vind je kaartje erg mooi geworden. Leuk een hele gele kaart. Ook je kaartje voor de wedstrijd bij Annette's Creafarm is lekker fleurig.
    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen