maandag 5 oktober 2009

Hee iedereen!
Ik heb weer eens een héérlijk weekend gehad!
Het was vies weer en dat betekend dus dat je lekker bij de warme kachel aan de hobby kan.
En dat is goed gelukt. ik heb een aantal kaarten kunnen maken, en een aantal kaarten die er nog lagen af kunnen maken.

De eerste is een piramide kaart.
Met lint en pareltjes, het is echt een beetje een scrap idee!






En dit is ook een kaartje die er nog lag maar die ik nog even moest pimpen!
Weer een piramide kaart. en het lijkt wel weer een scrap idee.
Ik vind de piramide vellen erg leuk, geeft wat meer diepte.


Dit is het 3de kaartje.
In begin vond ik dit maar helemaal niets.
Zoo borduren, en even later vond ik het ook geweldig!




Dit is het 4e kaartje.
Het is een erg leuk creatief kaartje.
Het is eigenlijk een kerstbal.

Dit is ook weer een scrapkaartje, maar dan nog 1 van kerst.
Ik vind het erg leuk om karton over karton te doen, en dan een leuk plaatje erbij, en dan strikjes en zulke dingen.

Dit is een geconderleerd kaartje, ik vind de stijl en de vorm erg leuk! of leuk tja, het is een mooi kaartje.
Dit kaartje is lekker vrolijk.
Vind hem zo erg leuk, wou er nog meer aan doen maar ik dacht ik laat het zo.


Dit kaartje is erg eenvoudig maar wel leuk!

Dit waren de kaartjes!
Liefs Ida

3 opmerkingen:

  1. wauw zeg!!! erg mooi gedaan. leuk gezicht zo met dat 3d effect

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heey ida
    leuke kaarten heb je vant weekend gemaakt;)
    je bent goed bezig geweest
    vind het gecondoleert kaartje erg leuk geworden(alleen de gelegenheid niet;) )
    liefe groetjes chantal

    BeantwoordenVerwijderen