donderdag 8 oktober 2009

Een klein kaartje!

Hee iedereen.
Ik moest nog even een taart kaart maken voor vanmiddag.
Vriend van mij die wou de hele tijd taart, en nou ben ik gaan denken en denken, en dacht ik dit is wel een leuk idee. Een simpel maar wel erg leuk kaartje.
De golfjes zijn met mijn nieuwe snijmachine gebeurd:D
Heb gisteren bij de lidl een mooie snijmachine gekocht. Je kan er ook rilranden mee zetten en golfjes en rechtsnijden.
Het lijkt ook wel een beetje op een scrapkaart vinden jullie niet?
Wat vinden jullie van deze kaart?

Groetjes Ida

3 opmerkingen:

  1. heey ida
    erg leuk kaartje
    handige snijliniaal ook die je hebt;)
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie snijmachine heb je gekocht. Daar zul je wel een hoop plezier van hebben. En die taart, die lijkt mij ook wel lekker!
    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen