dinsdag 25 november 2014

Nieuw kaartje!

Goedemiddag iedereen!
Zo dat is lang geleden, dat ik hier ben geweest, ik denk een week ofzo. 
Maar goed ik heb niet stil gezeten ben nog heerlijk aan de gang, er liggen nog zoveel kaarten klaar die ik hier kan laten zien, ik denk elke dag wel 1. 
Maar ik vind het leuk om niet elke dag te plaatsen. 
Maar ik heb weer een nieuw kaartje en dit keer een scrapkaartje. 
Met embossen erbij  van Dutch Doobadoo. 

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden. 

Groetjes Ida


12 opmerkingen:

  1. Mooi zeg! Leuk met dat groen en die kleine rode accentjes!
    Liefs Ditta

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een plaatje Ida, die embossingmal is wel heel erg leuk!


    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi gemaakt Ida
    Groeten van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Ida
    Wat een leuke vrolijke kerstkaart is het weer .
    En wat een mooie embossing mal heb je gebruikt.
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi kaartje Ida! De kerstboom is erg mooi en de embossingfolder ook prachtig.
    Ga zo door, zou ik zeggen.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er prachtig uit.
    Mijn complimenten.
    Fijne dag en groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Ida eenn hele mooi kaart..groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk kaartje Ida, mooie kleur en prachtige stansjes gebruikt!!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige rustige kerstkaart,ik vind hem erg mooi.
    Lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind je kaart erg mooi gemaakt!!!, leuk papier voor de kerstboom heb je gebruikt.
    Groetjes Hannie

    BeantwoordenVerwijderen