woensdag 12 februari 2014

Kaartjes plaatsen!

Goedemiddag iedereen, 
Hier ben ik weer, ik weet het ben er poos niet geweest. 
Ik ben niet helemaal fit geweest, en ben ondertussen wel lekker aan de hobby geweest, maar had even geen tijd om iets te plaatsen, omdat ik druk met projectjes bezig ben om hier te plaatsen. 

Zo heb ik al wel wat op de andere 2 bloggen van mij wat kaartjes geplaatst, maar nog niet hier. 

Ik ben ook benieuwd wat jullie van deze kaartjes vinden. 





Dit zijn de 3 nieuwe kaartjes, ik heb er nog meer die ik nog niet heb laten zien, maar daar kom ik een andere keer voor terug. 
En er zit ook een kerstkaartje bij nr 2 van dit jaar. 
Groetjes ida

9 opmerkingen:

  1. Mooie kaarten Ida,ik ben ook weer volop aan het borduren.
    Gelukkig had ik al mijn borduurspullen nog liggen,ik heb alleen het nieuwe borduur boekje gisteren gekocht.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een supermooie kaartjes Ida, heel mooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaarten Ida, vooral de geborduurden vind ik erg mooi...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goed bezig geweest Ida, mooie kaartjes hoor ☺
    Veel liefsss van Erica ☼
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  5. je gaat als een speer, Ida. Schitterende kaarten.
    Groetje, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Ida,
    wat een mooie kaartjes laat je zien. De middelste is heel erg mooi!! Denk dat ik die van deze 3 de mooiste vind.
    Groetjes en ik hoop dat je weer helemaal bent opgeknapt.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat eenleuk trio heel divers!
    En ook nog een bijpassend voor deze dag, valentijnskaart ebij??

    Groetjes, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Ida, Wat leuke borduurpatronen heb je gebruikt. Ik hoop dat je weer snel opknapt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen