zaterdag 7 april 2012

Nieuws van deze kant!

Goedenavond iedereen, 
Hier ben ik weer na een lange tijd afwezig te zijn geweest. 
Ik heb het druk gehad met verschillende dingen, werk, en natuurlijk ook mijn hobby. Maar ook andere dingen. Maar ik ben nu weer terug! ik ben de laatste tijd ook al veel bezig geweest met kaartjes maken, dus ik heb wel wat aan jullie te laten zien. 

Ik wil ook iedereen fijne paasdagen wensen!
En bedankt voor de nieuwe volgers die er bij zijn gekomen. 

Ik heb ook nog een candy op mijn uitdaging's blog http://eenhoopinspiratiechallenge.blogspot.com 
Daar is natuurlijk een leuke prijs te winnen maar ook 2x design member te winnen. We willen graag 2 nieuwe erbij hebben, dus als je interesse hebt kijk dan even gauw. 
En natuurlijk is er ook een uitdaging online een leuke sketch, doe je ook mee? 

Tot gauw iedereen!

Liefs Ida

2 opmerkingen: