vrijdag 4 februari 2011

1 van de nieuwste stempels van Digi's by Phooka!

Goedenavond lieve bloggers!
Hier zijn we dan weer met een kaartje, mijn kaartje voor de challenge blog op een hoop inspiratie challenge blog komt er morgen op! hij was nog iets te nat om hem te scannen, en het zal jammer zijn als ik dat ga verpesten.
Dus laat ik dit kaartje even zien, want de valentijns challenge loopt nog steeds bij digi's by Phooka!
Ik heb 1 van haar nieuwe stempels gebruikt, het cupido mannetje of vrouwtje, in de geval een vrouwtje. mee eens? haha!
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
Ik ga van het weekend lekker aan de knutsel het weer zit toch niet mee dus ik heb alle tijd haha!
Je kan trouwens nog steeds mee doen met de challenge tot zondag 17.00.
We zijn benieuwd!

Liefs Ida


1 opmerking: