maandag 27 december 2010

Nieuw challenge op een hoop inspiratie borduur kaarten!

Goedenavond!
Ja het is al laat, maar goed ik dacht ik ga nog even lekker bloggen na de kerstdagen!
Dit kaartje had ik al een poosje liggen, dit is ook weer 1 van de kaartjes die bij de andere kaartjes met een auto erbij hoort!
We hebben weer een nieuwe challenge bij een hoop inspiratie borduur kaarten!
Daar is de opdracht maak een mannenkaart, nou dat is wel gelukt, ik vind auto's ja kan ook voor vrouwen, maar meestal zie je het voor mannen.
Ik heb er een kerstkaartje van gemaakt.

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
En doe allemaal mee!
Stuur je kaart naar idaanna@gmail.com. er moet wel borduren op zitten.
Liefs Ida

9 opmerkingen:

  1. dit is een mooie mannenkaart, wij hebben jaren in een kever gereden.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is leuk die kever, mijn oma had er een ook een rode. Fantastisch

    BeantwoordenVerwijderen
  3. what a nice card.
    my kids would freak out if they saw that.
    they are playing a game in the car... each time one of us spies a VW beetle they have to yell punsh-buggy.. and than the color and they can punch the other light in the arm :-)
    so we are counting our punsh buggies on each car ride we are taking

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel mooi mannenkaartje Ida. Er is weer een envelopje jou kant op, maar ik ben vergeten een briefje in te doen. Dus dan weet je dat het van mij komt. Veel plezier ermee!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart Ida.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een prachtige mannenkaart Ida!

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke en frisse mannenkaart
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een super leuke kaart ida! echt de perfecte mannenkaart!

    BeantwoordenVerwijderen