zondag 23 mei 2010

Happy Birthday!


hoihoi lieve blog mensen.
Hier ben ik weer met een mooi kaartje.
Met een super leuk patroontje van Jenine, je moet echt eens op haar blog gaan kijken ze maakt zulke leuke dingen. haar blog is : http://jenines-cardideas.blogspot.com/
Genoeg daarover.
Ik heb dus de borduurpatroontjes op wit vierkantje gedaan de andere 2 vierkantjes heb ik uit gestanst, en ik heb ook nog een labeltje gemaakt, de stanzen zijn van Nellie Snellen.
Ik heb een afdrukje van de Greeting Farm gebruikt.
Eerst gestempeld en daarna gekopieerd en toen verkleind en uit geprint.
Dit kaartje is voor iemand die mijn oma kent.
Die is 2 juni jarig en die vroeg aan mij maak eens een leuk kaartje, en Ellis wordt 40 dus wou ik dat ook leuk op de kaart zetten.
Er is alweer bijna een kaart af, eigenlijk zijn er al bijna 2 kaarten af, maar ik kom gauw weer!
Ja het is zo heerlijk weer, en dan lekker achter het huis op het teras met je spulletjes knutselen is heerlijk, natuurlijk moet je wel oppassen dat het niet weg waait, maar tot nu toe is dat aardig goed gelukt hihi.

Denken jullie trouwens aan de challenge blog?
Patries en ik willen natuurlijk wel het design team aanvullen dus doe jullie best.
Je kan hier klikken om er naar toe te gaan.

Ik ben benieuwd wat jullie van mijn kaart vinden.
Voor de rest wil ik al mijn lieve trouwe bloggers een goed weekend wensen nog!

Liefs Ida

13 opmerkingen:

  1. Mooi kaartje heb je gemaakt hoor!!!.

    gr.Louise

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Ida,

    Hij is leuk met die vierkanten! Mooie kaart, met borduren, kleuren en mooi stanzen, super, hoor!! Lekker buiten knutselen, super, heerlijk zo in de zon.

    Groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel mooi geworden en je hebt lekker frisse kleurtjes gebruikt
    groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel leuk kaartje, super!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het een schitterend kaartje

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is deze kaart goed gelukt zeg,mooie kleurtjes.

    Grtjss Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi kaartje en hele frisse kleurtjes

    Groetjes Nadia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schitterend kaartje Ida. Je oma zal vast tevreden zijn met het resultaat.

    Groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen