maandag 7 december 2009

Mijn weekend is goed geweest zoals je hier kan zien haha!

Hoi allemaal!


Dit kaartje is voor de wedstrijd van de blog Scrap-Cards Challenge-blog.
Je moest een kaart maken in de kerststijl en dan geen rood en groen gebruiken, ik vind dat dat aardig goed is gelukt.
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden!



Dit is mijn eerste stempel kaart, en ik vind hem eigenlijk super leuk geworden, ben benieuwd wat jullie ervan vinden.



Weer een borduurkaart en dan alweer kerst, ik ga maar door! ik heb dit jaar totaal 50 kerstkaarten verkocht, en ik hoop natuurlijk op nog meer.

En de laatste kaart van dit weekend is ook weer een kerstkaart, ik vind ze alle 4 erg mooi maar ook verschillend geworden!

Ik wil iedereen alvast bedanken voor de reacties.

Groetjes Ida

10 opmerkingen:

  1. hoi ida
    schitterende kaarten heb je weer gemaakt zeg
    je eerste stempelkaart is ook super geworden zeg
    groetjes chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. terug leuke kaartjes heb je gemaakt
    groetjes natacha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooie kaartjes weer en wat heb je die magnolia goed uitgeknipt, ik knip altijd wel iets eraf haha,ben er niet goed in, hey ida zit je ook op clubs,daar kan je ook leuke sketches vinden die voor beginners echt te doen zijn ,om je stempelkaart iets extras dan te geven,meer papiertjes ,is geen negatieve kritiek hoor begrijp me niet verkeerd want je doet het heel leuk, als je linkjes wilt weten hoor ik het wel groetjes christa

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Ida,
    Mooie kaartjes heb je gemaakt hoor!
    Je eerste stempelkaartje ziet er mooi uit.. inderdaad geeft Christa een goede tip om wat sketches op te volgen zodat het een 'echte' scrapkaart wordt. Maar voor een eerste kaart vind ik hem super! Veelbelovend en kijk dan ook uit naar een volgende stempelkaart! xx liefs, Marley

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, you have really made a lot of beautiful cards lately! I especially love the two last ones, they give me a real christmas feeling!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaarten Ida!!
    Het leuke plaatje komt van een vintage vel van Marianne Design!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Ida,
    Wel ja, jij gaat maar door, 4 kaarten tegelijk! Wat leuk dat je ook begonnen bent met stempel/scrapkaarten.
    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen
  8. HOi Ida,

    Ik heb je kaarten bekeken en ziet er goed uit!
    En nu maar afwachten....
    Je stempelkaart is ook erg leuk geworden..tja en als je daar eenmaal mee begint is het einde zoek...je kunt daar zooveeeelll mee creeren.
    succes en groetjes Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke kaarten,leuk dat je meedoet met de challenge,groetjes Joke.

    BeantwoordenVerwijderen