donderdag 12 november 2009

3 awards gekregen van jocey!




Hoi allemaal.

Ik heb 3 awards gekregen van joyce! Dankjewel Joyce.

Nou moet ik hem aan 3 mensen doorgeven, nou dat is dit keer niet zo moeilijk! :)

Nyna design
Anneke (mijn handgemaakte kaartjes)
Mariska!
Madeliefjuh (martine.)
AnMaCreatief (Anne-Marije)
Wendy (bezig met van alles)
Miranda (crea's)
Anneke (scraps fun)
Ik had er nog wel veel meer kunnen doen! dus bijdeze, iedereen die een award van mij wilt hebben alsjebliefd;)
Ik heb er 3 uit gekozen !

Ik pas hem nog even snel aan! ik zie opeens bij mijn lieve maatje chantal dat je er meer kan doen als 3 dan doe ik even nog een paar, ze staan in het rijtje hier boven!

Ik geloof dat ik nu misschien iets te veel heb gedaan naja wat maakt het uit, alsjebliefd meiden!

Liefs Ida

4 opmerkingen:

  1. gefeliciteerd met de verdiende awards !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte gefeliciteerd!
    En wat ontzettend lief dat ik ze krijg van jou!
    Bedankt meis :D Ga ze er vanavond op zetten!

    Liefs, Nyna

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je award!
    en wat leuk dat ik hem ook krijg,dankjewel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met je awards Ida! Wat lief dat je ze ook aan mij doorgeeft.
    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen