donderdag 2 januari 2014

Nieuwe uitdaging bij EHIB!

Goedemorgen allemaal. 
Mijn eerste kaartje voor in het nieuwe jaar! 
Ik wil iedereen nog even gelukkig nieuwjaar wensen en een creatief 2014! 

Hebben jullie allemaal een leuk oud&nieuw gehad? ik heb een gezellig leuke oud&nieuw gehad! 

Er is weer een nieuwe maand en dat betekend een nieuwe uitdaging op EHIB.

Dit keer hebben we als uitdaging een ton sur ton kaartje. 
Dat betekend 1 kleur. En er moet natuurlijk wel borduren bij zitten. 

Dit is mijn kaartje die ik gemaakt hebt. 

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden. 

Groetjes Ida


7 opmerkingen:

  1. Wat een werk heb je ervan gemaakt, maar wel een
    schitterende kaart !

    Een heel goed begin van het nieuwe jaar
    met heel veel leuke dingen en knutselen.
    De allerbeste wensen voor 2014,
    op een mooi en creatief jaar ☺

    Veel liefsss van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende borduurkaart Ida, erg mooi patroon...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wens jou ook een goed ,gezond en creatief 2014 toe.
    Je kaart is weer prachtig zeg zo mooi met deze kleuren.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterende kaart Ida, heel mooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig kaartje!

    Groetjes en de beste wensen voor 2014

    Groetjes karin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart Ida.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi ida,
    Wij hebben een hele gezellige oud en nieuw gehad, ik lag om 4 uur in de ochtend in mijn bed, errug....hihi. Je hebt een prachtige kaart gemaakt Ida....en wat veel werk!!!
    Ik wens jou ook een gelukkig Nieuwjaar en heel veel knutsel en blog en challenge blog plezier in 2014.
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen