donderdag 20 juni 2013

Leuk nieuwtje + nieuwsbrief!

Goedemorgen allemaal! 
Ik heb een leuk nieuwtje te vertellen. 
Sommige van jullie zullen creapetra.nl wel kennen, die haar nog niet kennen!? 

Ga dan gauw naar www.creapetra.nl

Ik ben nu design member van haar webwinkel, ik maak voorbeelden kaarten voor haar, waar ik natuurlijk super blij mee ben!

En ik wil jullie  even vertellen dat ze er ook weer een aantal nieuwe producten in haar webwinkel heeft staan, de nieuwe Joy Crafts artikelen met een leuke korting, dus ik zou gauw gaan kijken! En hele mooie spullen van Prima Marketing. 

Hier is de link om meteen naar haar nieuwe artikelen te gaan. 


Groetjes Ida

4 opmerkingen:

  1. Heel erg leuk voor jou, gefeliciteerd !!
    Kom maar op met die mooie design kaarten ☺

    Groetjes Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk voor je Ida, wat een eer voor je. Ik ben benieuwd wat voor moois je gaat laten zien.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi
    Super leuk .
    Gefeliciteerd en heel veel succes .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha Ida,
    wat gaaf zeg!! Superleuk voor je.
    Ben benieuwd wat je allemaal gaat maken.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen