dinsdag 11 december 2012

Een kaartje die ik al een poosje af heb!

Goedenavond allemaal!
Hier zijn we dan met een nieuw kaartje, dit kaartje heb ik al een tijdje af, heb ik een keer gemaakt voor een hoop inspiratie challenge, maar ik heb hem hier nog nooit aan jullie laten zien. 
Ik ben over dit kaartje wel erg tevreden, het was even uitpuzzelen hoe de mal werkt, maar toen ik het eenmaal snapte vond ik het zo'n mooie mal! 

Hier is het kaartje, ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden. 
En bedankt voor het bezoeken van mijn blog, en tot gauw!

Groetjes Ida


4 opmerkingen:

  1. Hoi Ida
    Hij kwam me al zo bekend voor .
    Maar hij is weer prachtig mooi mal heb je ook gebruikt.
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi gemaakt, Ida. Leuk met al die kaarsen! Originele kaart!!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart Ida! Mooi van kleur en heel bijzonder!

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen