maandag 15 augustus 2011

Nieuw kaartje !

Goedemiddag iedereen,
Hier ben ik weer, een hele tijd geleden!
Maar ik heb wel naar jullie kaarten gekeken hoor.
Maar mijn vader is geopereerd, en had ik even andere dingen aan mijn hoofd, gelukkig is hij nu weer thuis en kan hij verder herstellen.
Dus van het weekend dacht ik laat ik eens een kaartje gaan maken, en omdat ik bij Marianne Design, Designer for a day ben, heb ik dit malletje ontvangen, de 4 rondjes zijn dus de stansjes van Marianne Design.
En de randpons is van Martha Steward.
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

Liefs Ida

3 opmerkingen:

  1. prachtig kaartje Ida, gaat het inmiddels wel goed met je vader?
    Het allerbeste ermee.

    gr annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ziet er heel mooi uit hoop dat het met je vader beter gaat grt jans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart Ida.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen