vrijdag 2 april 2010

Een Award gekregen!

Wat geweldig nieuws, ik heb deze award van Anne-Marije gekregen!
Dat is ook zo'n lieve meid, je moet echt eens op haar blog gaan kijken want die maakt toch mooie dingen! http://anmacreatief.blogspot.com dit is haar blog ;)

Voor de rest moet ik nu 10 dingen over mij zelf vertellen.
Hier komt het.
1 Ik hou van kaarten maken.
2 Ik hou van uitdagingen om dingen te maken
3 Ik ben super blij met mijn ouders en broer en zus
4 Ik ben ook super blij met mijn hondje floortje.
5 Ik ga in Oktober naar Parijs! en Disney land!
6 Ik heb van de week hele mooie spulletjes gekocht heel erg blij mee
7 Ik heb van de week een prijs gewonnen van Karen Doodles waar ik heel erg blij mee ben.
8 Ik ben 19 jaar
9 Ik ben super blij met deze blog
10 Ik woon in Groningen
Zo dit waren de 10 dingen.
Het is toch altijd wel beetje lastig om te bedenken wat haha!
En nu nog het lastigste deel, doorgeven aan 10 mensen.
Hier komt het:

Zo dit waren er 10. Nu wil ik er toch nog even 1 aan plakken ook al heeft ze hem al gehad ze verdient hem gewoon nog een keer !! Anne-Marije.

Heel veel plezier met de award! jullie verdienen hem allemaal.
En natuurlijk nog veel meer. ;)

Liefs Ida en een fijn paasweekend, voor mij is het druk aan de hobby;)

7 opmerkingen:

  1. hoi Ida gefeliciteerd met je award. Dank je wel dat je hem aan mij doorgeeft. Ik vind het een eer.
    Fijne paasdagen.

    groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd meid! je verdient hem! Wat leuk dat je naar Parijs gaat , daar woon ik!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank je wel ida,

    Ik heb hem al eens geplaatst maar ik zal hem nog een keerjte plaatsen met een verwijs erbij.

    Jij ook gefeliciteerd!

    Groejtes Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met ja award Ida, en op mijn blog staat er ook eentje van mij voor jou, klopt dat ik de link fout had hihihi ja, ik ben blond;) maar hij is aangepast hoor;)
    veel plezier ermee je hebt hem verdient want je komt altijd bij mij langs.

    fijne paasdagen gewenst.
    liefs, Gea
    en ik ben ook geboren in Groningen;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Ida,

    Bedankt dat je ons deze award geeft,heel lief.

    Jij ook gefeliciteerd ,we gaan hem plaatsen hoor,

    groetjes annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ohh Ida,
    Wat een verrassing dat ik de award weer terug krijg!
    Superlief van je. Ik zal hem morgen op mijn blog zetten.
    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen