woensdag 10 februari 2010

Valentijns kaartje




Ik heb gisteravond een valentijns kaartje gemaakt.
Deze digi stamp heb ik ontvangen van Annette's Creafarm, kan je mee doen aan een wedstrijd.
En ik wist meteen een kaart er voor.
De bloemen heb ik zelf uitgestanst met de cuttlebug.
De bloemen zijn van Joy Crafts.
Er komt nog een kaartje aan met de zelfde stempel maar dan een heel ander kaartje, en daar uit wil ik gaan kijken welke het mooist is om mee te doen met de wedstrijd.

Ben benieuwd wat jullie hiervan vinden.

Liefs Ida

11 opmerkingen:

  1. Hoi Ida!!

    Je kaartje is super leuk geworden zeg!!
    En trouwens super leuk dat je ook stempelkaarten maakt!

    Liefs mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Ida,

    Leuk geworden! Ik heb ook meegedaan maar was niet zo tevreden over het resultaat. Ik stempel/kleur ook nog niet zo lang. Ik zat vanmiddag al weer te borduren, het bloed kruipt......

    Groetjes
    Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schat van een kaartje.

    Groetjes Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geinig kaartje met een hele lieve digistamp!
    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen
  5. schitterend kaartje
    leuke kleurencombi ook
    groetjes chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een schatje prachtige romantische kaart

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schattig kaartje heb je gemaakt.

    gr.louise

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Echt een lief valentijns kaartje.

    Groetjes van Marieke.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. je kaartje is prachtig geworden

    groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen