maandag 30 november 2009

Maandag nieuwe kaarten, dit keer een gecondoleerd kaartje!

Hoi allemaal.

Ik schaam mij diep omdat ik al een tijdje geen kaarten meer hebt geplaatst.
Ik ben sinds donderdag denk ik druk bezig geweest met kaarten maken!
Mijn moeder was gisteren jarig, en daardoor was er natuurlijk veel visite en dus ook veel tantes die kaarten willen hebben.
Ik heb ontzettend veel verkocht, ben zo wat al mijn kaarten kwijt, ik heb van de kerstkaarten bij gehouden hoeveel ik er dit jaar heb gemaakt, ik heb er dit jaar, 57 kerstkaarten gemaakt, en ik heb er 30 verkocht.
Nu ben ik heeeel erg blij! Maar er zijn nog een paar mensen die mijn kaarten willen kopen.
En zoveel complimentjes gekregen van wat mooi wat doe je dat goed, het was super leuk.
En het was natuurlijk erg gezellig omdat mijn moeder jarig was.
Ik heb dit weekend nog meer kaarten gemaakt, en die heb ik ook nog, alleen ze zijn nog niet helemaal af, vandaar dat ik die nog niet kan plaatsen, maar ik heb dit kaartje vorige week gemaakt. En ik dacht het is maandag dus een mooie dag om weer een nieuwe kaart te plaatsen.
Nou lijkt het net ofsof ik het scheef heb geplakt maar dat is niet zo, dat is door het scannen gebeurd! sorry!
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden!
Bedankt voor de lieve reacties alvast!
Liefs Ida

4 opmerkingen:

  1. heey ida
    leuke kaart heb je weer gemaakt
    en nog gefeliciteerd met je moeder
    groetjes chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. super dat je zoveel kaarten hebt verkocht! leuk hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een ''mooie'' kaart en gefeliciteerd met je moeder

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey lieve trouwe volger! Bedankt voor je lieve berichtje! Kom meteen even langs bij jou om te spieken! Wil je alsnog feliciteren met de verjaardag van je mams en super om te lezen dat je zoveel van je kaartjes heb kunnen verkopen!

    Liefs,

    Mélanie

    BeantwoordenVerwijderen