woensdag 2 september 2009

Vanmiddag keek ik even rond bij een vriendin van mij (hobbymaatje) en toen heeft zei haar award gekregen, en toen ging ze hem doorgeven aan mij, en nog een paar andere.

Het is moeilijk om 7 dingen over je zelf te bedenken. En het is helemaal moeilijk om het weer te sturen naar 7 mensen ! want ik heb maar 3 volgers, dus als iemand iets weet, vertel het mij alsjebliefd!

1 : Ik ben ida en ik ben 19 jaar.
2 : ik heb een hondje floortje heet ze, echt geweldig is ze!
3 : Mijn hobby is kaarten maken, en dat doe ik vrijwel elke dag.
4 : Ik ben afgestudeerd voor de opleiding administratieve medewerker.
5 : Ik vind winkelen met vrienden echt top!
6 : Gezellig doen met mensen is leuk!
7 : Leuke films kijken vind ik erg leuk!

Nou ik geloof dat ik het nu goed heb gedaan.
Maar naar 7 mensen sturen kan ik geloof ik niet.

Groetjes Ida

Geen opmerkingen:

Een reactie posten